יום שלישי, 5 ביולי 2011

יום 14 - פארק באנף, אגם מוריין

יום אחרון בקנמור (פארק לאומי באנף), יצאנו לכיוון אגם לואיז (כמעט שעה נסיעה). התכוונו לעשות את המסלול לאגם אגנס (מסלול של 4 שעות) ואת אגם מוריין. הגענו לחנייה שכבר היתה מאוד עמוסה, אורי וליאב הביעו מורת רוח מהכוונה לעשות מסלול ארוך, אז שינינו את התוכניות, והחלטנו להמשיך לתחנה הבאה - אגם מורין, שנמצא 20 דק' נסיעה משם. גם כאן, החניון כבר היה מלא וחנינו בשולי הכביש המוביל.

ליאב הודיעה שהיא עייפה, אז אייל נשאר איתה באוטו ואורי ואני יוצאות לראות את האגם ולעשות את המסלול הקצר על המורינה (ערמת סלעים) שעל שמה נקרא האגם.

טוב, כל האגם הזה הוא ללא ספק המדהים ביותר שראינו! לא הפסקתי לחייך לרגע!
עלינו אל נקודת התצפית על האגם. הצבע שלו, רקע היערות, ההרים עם הפסגות המושלגים, השמים הכחולים, מזג האויר הנאה, כל אלה הפכו את החוויה לאגדה אמיתית. פשוט אין דברים כאלה!
ישבנו והבטנו באגם, והודינו על הזכות לבקר במקום היפיפה הזה.

חזרנו לאוטו ואז אייל יצא לעשות את הסיבוב עם אורי ואני נשארתי עם ליאב, שכבר התחילה להצטער על שאמרה שהיא לא רוצה לראות את האגם (מתחיל להיות משעמם באוטו....).

אייל ואורי חוזרים נלהבים, ואנחנו מתייעצים איך נמשיך מכאן הלאה. האופציות: טיול אופניים בבאנף, סיבוב באוטו כדי לראות את אגם מינוואקה, או – להמשיך כאן באגם מורין, לשיט בקאנו.
הוחלט בפה אחד: נשארים באגם ויוצאים לשיט של שעה בקאנו!

אז הפעם אנחנו יוצאים בהרכב מלא :-) לאגם, מקבלים קאנו קטן יותר מקיאק. אייל מאחור, אורי וליאב באמצע ואני מלפנים. המים מאוד קרים – 3 מעלות צלסיוס! אז נאמר לנו שאסור לעמוד או להתרומם כדי שלא יהיה סיכוי להתהפך למים.
הצבע של המים עוטף אותנו וזה פשוט מדהים. לשמחתנו, זה לא כל כך קשה לחתור, ואנחנו נהנים מכל רגע! אייל אומר שלמקום הזה יש כוח מרפא.

בהחלט סיום מדהים ליום האחרון שלנו בפארק הזה.
חוזרים לחדר מוקדם מהרגיל כי מחר אנחנו מתכננים לקום ולצאת לדרך ממש מוקדם. יש לנו נסיעה ארוכה עד לפינצר קריק.
מקוים שהצלחתם לקבל את התחושה מהתמונות...