יום שני, 4 ביולי 2011

יום 13 – פארק באנף

היום השני שלנו בפארק באנף. יצאנו למסלול של קניון ג'ונסון, מסלול מאוד מומלץ בספרים. כשהגענו בעשר (מוקדם יחסית), החניון כבר היה כמעט מלא. זו הפעם הראשונה שראינו הרבה מטיילים במסלול (מאוד מתוייר).
הולכים בשביל סלול, ועל גשרים לצידי מצוק הקניון, מעל הנחל. מגיעים למפל תחתון, שאפשר להתקרב אליו דרך מערה קטנטנה (נחמד) וממשיכים עלייה די רצינית למפל העליון, דרך היער.
לסיכום, המסלול היה חביב, אבל הכי פחות מרשים מהמסלולים האחרים שעשינו, כנראה שציפינו ליותר בגלל ההמלצות...

משם המשכנו לבריכה עם מגלשות מים, באחד המלונות בבאנף.
בריכה קטנה עם שתי מגלשות. אייל אורי וליאב השתוללו ואני ניסית לרכך את השרירים בג'קוזי אחרי שהם נתפסו מהטיול סוסים...

משם המשכנו לגונדולה של באנף כאשר בדרך עצרנו בצד כדי לראות בפעם הראשונה אלק :-)

עלייה ברכבל להר הסולפור ברכבל קטן ומהיר עם נוף מקסים של 360 מעלות.

משם המשכנו ישר לסופר ליד הדירה ואכלנו ארוחת ערב קלילה במרפסת. המשך המשחק מאתמול (עדיין לא סיימנו), ולישון (כמובן שכבר אחרי עשר...)

מחר, יש לנו נסיעה ומסלול באגם לואיז והסביבה.