יום שני, 27 ביוני 2011

יום 6 - פארק יוהו

התעוררנו בבוקר ליום שמשי ויפה, אכלנו ארוחת בוקר נחמדה במלון, והופ יוצאים לדרך.
נסיעה קצרה יחסית, לפארק הלאומי יוהו.
הגענו למרכז המבקרים בעיירה שנקראת פילד, קיבלנו מפה של האזור, ונאמר לנו שבאזור הזה לא נראה דובים...

יצאנו לכיוון אגם אמרלד ובדרך עצרנו כדי לראות את הגשר הטבעי – המים של הנהר פרצו מעבר דרך הסלע הענקי, כך שנוצר גשר טבעי. צבע המים יפיפה, הבנות ישר מתחברות לאבנים ולחלוקי הנחל, מחפשות אוצרות (כך בכל מקום שיש בו נחל, או ים), אייל מוצא לוקיישן מצוין לתמונה, מנסה לעזור לאורי וליאב להגיע אליו.... והופ, המצלמה שלו מחליקה היישר למים :-( אז בינתיים היא לא עובדת ואנחנו מקווים שהיא תתאושש ותחזור אלינו... (מקסימום הוא עשה ביטוח אז נקבל את הכסף עבורה חזרה) מזל שיש את המצלמה השנייה!

ממשיכים אל אגם אמרלד, מגיעים בערך בשעה אחת עשרה לעשות מסלול שמקיף את האגם שאמור לקחת שעתיים. המסלול מישורי, מאוד נעים. מזג האוויר מעולה. אנחנו עוצרים בערך כל דקה ומתמוגגים מהנוף הקסום, מהצבעים של המים, העצים, הריח של היער... בכל מקום האגם נראה אחרת, ההרים מפתיעים מאוד. מסביב לאגם יש מפלים קטנים של מי שלגים שנשפכים לאגם.

בצד הצפוני של האגם יש זרימה יותר אינטנסיבית ובאחד המקומות אני מזהה בוץ שנראה כמו חימר. אז אנחנו אוספות כמה גושים ויושבות לפסל דמות דמיונית שלאט לאט מתגבשת לכדי דמות אלה שהחלטנו שהיא אלת האגם - אלת האיזמרגד שלנו. ליאב ואורי מוסיפות אבנים ועלים, אנחנו נפרדים ממנה לשלום וממשיכים הלאה.

אנחנו ממשיכים לעצור בכל נקודה שנראית יפה יותר מהקודמת.
לבסוף מסיימים אחרי ארבע וחצי שעות מסלול שהיה אמור לקחת שעתיים! אפשר לומר שלקחנו את הזמן, ונהנינו מכל רגע!

אנחנו עושים פיקניק ליד האגם: תירס, טונה, טחינה עם הרבה לימון שאנחנו מכינים במקום - הכל טעים כשמטיילים...

משם אנחנו ממשיכים למפלי טטקאו, המפלים השניים בגובהם בקנדה. הנסיעה לשם מרהיבה: פסגות ההרים מכוסים בשלג, וההרים נראים כמו עוגת שכבות של שוקולד וקרם וניל...
המפל מאוד מרשים: הוא "נשבר" בדרך ומשפריץ קדימה ולמטה.
אייל מציין את המקום כמקום הכי יפה שהוא היה בו מעולם.

משם, נסיעה קצרה למלון שנישן בו הלילה, סמוך ללייק לואיז. מקבלים חדר מרווח ונעים עם חלון ענקי פונה ליער, ליאב ישר קולטת סנאי קטן מקפץ בין העצים.

אנחנו מנצלים את האור ומעט הכוח שנשאר (השעה כבר כמעט שמונה אבל יש אור מלא בחוץ) ואנחנו קופצים להגיד שלום ללייק לואיז. נראה מקסים – "דאבל לייק". נחזור מחר...

מתיישבים לארוחת ערב במסעדה ליד המלון: פסטה, מרק, אורז, ואני מנצלת את הזמן לכתוב...
היה יום מקסים, מאוד נהנינו. נשיקות לכולם, אוהבים אתכם :-)